Royal 4 Systems viser WISE dæk- og hjulstyringssoftware til SEMA 2023

LAS VEGAS, NV – 30. september 2023 – Royal 4 Systems, en global leverandør af førende lagerstyringsløsninger til dæk- og hjuldistributører, er glade for at kunne annoncere deres deltagelse i SEMA 2023, den førende handelsbegivenhed for automotive specialprodukter, fra den 31. oktober til 3. november 2023 i Las Vegas kongrescenter. Royal 4 Systems vil udstille sin førende WISE Tire and Wheel Management Software i stand 45291. Royal 4 Systems har været en kontinuerlig udstiller på SEMA-kongressen i de sidste 20 år.

WISE Tire and Wheel lagerstyringssoftware er udviklet ud fra mange års erfaring med at arbejde med store dækproducenter og -forhandlere. Royal 4 har samarbejdet med kendte navne i branchen, såsom TOYO Tires, Colony Tire, Tires Warehouse, American Tire, S&S Tire og mange andre. WISE WMS-løsninger opfylder og overgår behovene hos dæk- og hjuldistributører overalt.
Nøglefunktioner i WISE dæk- og hjulsoftwareløsninger omfatter:

• Efterspørgselsprognose og -planlægning: Virksomheder kan udnytte prognose- og planlægningskapaciteter til at optimere lagerstyring, minimere lagerbeholdninger og maksimere kundetilfredsheden.
  • Advarsler om ældning af dæk: WISE dæksoftware omfatter advarsler om ældning af dæk udviklet i samarbejde med Toyo Tires. Disse advarsler sikrer, at din plukker trækker de ældste dæk i dit lager først.
  • NAFTA-overholdelse: Med WISE-systemet kan dækdistributører sikre NAFTA-overholdelse, når de sælger dæk til andre lande. Softwaren indfanger data om oprindelsesland, hvilket gør det muligt for virksomheder at dirigere plukkere til "made in USA" dæklager for ordrer til disse lande, hvis det kræves.
  • Dæk- og hjulspecifikke stregkoder: WISE genererer brugerdefinerede dæk- og hjulspecifikke stregkodeetiketter til alle varer, hvor de originale stregkoder mangler eller er beskadigede, hvilket sikrer nøjagtig lagersporing.
  • Aliaser: Distributører kan scanne en producents stregkode, som krydsreferencer en intern tabel over dine egne SKU'er, så du kan lægge varerne væk (og vælge dem) med din egen interne SKU.

Ved at besøge stand 45291 vil deltagerne være vidne til, hvordan vores innovative software kan forbedre deres lagerdrift, forbedre effektiviteten og sikre overholdelse af industriens regler.
WISE Tire and Wheel Software integreres problemfrit med store dækforhandlere POS-systemer såsom ASA, TireGuru, TCS, MAM, MaddenCo og andre, og ERP-systemer som SAP, Oracle, JD Edwards, Lawson, NAV, Dynamics, SAGE og mere. Denne interoperabilitet gør det muligt for dækdistributører at opnå end-to-end-styring af deres varehuse med en komplet dækdistributionsløsning.

Besøg Royal 4 Systems på stand 45291 under SEMA Show 2023 for at lære mere om fordelene ved WISE-systemet. WISE-teamet vil være tilgængeligt for at besvare eventuelle spørgsmål.

Om Royal 4 Systems:

Royal 4 Systems er en førende leverandør af innovative lagerstyringsløsninger. Royal 40 Systems går ind i vores 4. år i virksomheden og tilbyder førende softwareprodukter, der optimerer lagerdrift, forbedrer forsyningskædens synlighed og strømliner forretningsprocesser. Royal 4 Systems dæk- og hjulstyringssoftware er betroet af virksomheder verden over til at drive operationel ekspertise og opnå betydelige produktivitetsgevinster.

Anmod om en demo

Forvandl dit lager til en konkurrencefordel.

Download disse ressourcer for at hjælpe dig med din rejse

Vis WMS

Vores lagerstyringssoftware Application Suite (WISE) er kernen i vores Supply Chain Solution.

WMS ROI -lommeregner

Vi har udarbejdet en brugervenlig ROI-beregner for at give dig en idé om, hvor mange penge du kan spare ved at bruge vores WMS.

WMS CHECKLISTE

WMS tjekliste

Planlægger du at implementere et lagerstyringssystem (WMS) i den nærmeste fremtid? I så fald er det smart at begynde at forberede sig nu.

WMS -implementeringsmetoder:

WMS -implementeringsmetoder

Opret en WMS-implementeringstjekliste for at sikre, at du er forberedt på, at tingene skal lanceres.